Klubhuset

Gl.Landevej47, 9990 Skagen

Nøgleadministration

Klubbens nøgler administreres afTorben Madsen 4045 3656

Ved medlemskab i 12 måneder, kan der mod kvittering og depositum på kr. 100,00 udleveresen nøgle til klubhuset.

Regler for lån af klubhus:

Ethvert lån af klubhus skal aftales med bestyrelsen, og begivenheden skal være anført i kalenderen på klubben hjemmeside.

Klubhuset kan lånes af medlemmer til runde fødselsdage mv., såfremt klubhuset ikke skal bruges i klubregi.

Medlemmet skal altid selv være til stede under “festen”

Klubhuset skal være ryddet og rengjort den efterfølgende formiddag. (husk ovn og køleskabe, hvis de har været i brug, samt fjerne tom emballage)

Møblement og service i klubhuset kan lånes i et vist omfang, men det skal aftalesmed bestyrelsen og anføres i kalenderen på klubbens hjemmeside.

Når man låner klubhuset, må man acceptere, at der ind imellem kan dukke medlemmer op, der f. eks. benytter baderum mv.

Rygning og husdyr i klubhuset er ikke tilladt.