Motionsløb

Sidst i 70,erne opstod TRIM-bevægelsen, og det bredere grundlag for motionsløb blev skabt.

Da Skagen OK og Motion blev startet i 1980 under navnet Skagen Orienteringsklub, var motionsløb en del af aktiviteterne.

Da folkene bag Skagensløbet, som startede i 1978, var med til at starte klubben, var det naturligt at Skagensløbet overgik i vort regi.

I mange år var der er stort skare motionsløbere, som mødtes 3 - 4 gange om ugen og løb samlet.

Klubben har deltaget i utallige udenbys løb, hvor der er blevet arrangeret fællesture.

Familiemønstre ændrer sig, og i dag løbes der fortsat meget, men på flere forskellige tidspunkter hen over ugen.

Uanset om man er alene, få eller flere sammen, så er en løbetur ud i vor skønne natur en både sund og dejlig oplevelse.

Turen kan sluttes af i vort klubhus med bad og omklædning samt lidt fælles hygge, hvis der er tid.